چندی پیش با تماس مرد راننده، پلیس کرج جسد دختری را در شور قلعه ماهدشت در حالی که حیوانات انگشتان و بخشی از صورت او را خورده بودند یافت. پس از بررسی شواهد مشخص شد دختر 32 ساله بر اثر خفگی به قتل رسیده است و بیش از یک روز از مرگش می گذرد.

گروه بازرسی با بررسی صحنه جرم رد لاستیک یک خودروی ام.وی.ام را کشف کردند.

در همین راستا خانواده دختر جوانی به پلیس مراجعه و از ناپدیدشدن دخترشان خبردادند. تحقیقات از خانواده دختر جوان تا جایی پیش رفت که مشخص شد دختر معتاد بوده و خواستگاری میانسال با خودروی ام وی ام داشته است. بازپرس پرونده به رخ دادن جنایت عاشقانه مشکوک شد.

خواستگار میانسال به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفته و چندروز گذشته دستگیر شد. وی پس از اظهارات ضد و نقیض سرانجام دیروزبه قتل دختر اعتراف کرد.

مرد میانسال زمانی که متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش قصد اخاذی از وی را دارد، او را به قتل رساند و جسدش را در بیرون شهر رها کرد.

وی در اعترافات خود بیان کرد: یک ماه پیش با دخترجوان در خیابان آشنا شدم و در ملاقات هایمان متوجه شدم به شیشه اعتیاد دارد. بنده مهندسی ورشکسته بوده و از همسرم جدا شده ام. پس از چند بار رفت و آمد به دختر جوان علاقه مند شده و قرارشد پس از ترک کردن شیشه با هم ازدواج کینم. اما او همچنان مواد مصرف می‌کرد. 

در روز حادثه دختر در خانه من خمار افتاده بود و درخواست مواد داشت ولی من او را به خانه اش بردم. ساعاتی بعد دوباره برای گرفتن مواد به خانه‌ام آمد. گوشی تلفن همراهی که برایش خریده بودم را پس گرفتم. حتی موادی که خریده بودم، به او ندادم. از او خواستم اعتیادش را ترک کند تا با هم ازدواج کنیم. خانه‌ام را ترک کرد اما 10 دقیقه بعد دوباره زنگ آپارتمان به صدا درآمد. به گمان این‌که مستاجر برای دیدن خانه آمده، در را بازکردم اما دختروارد خانه شد. با من دعوا کرد و به زور از من یک میلیون تومان پول می‌خواست و تهدیدم می‌کرد.

عصبانی شدم و او را هول دادم. سرش به دیوار خورد و کف اتاق افتاد. با روسری خفه‌اش کردم و جسدش را به خارج از شهر بردم. از این‌که در اوج عصبانیت جان او را گرفتم، پشیمانم. من عاشق او بودم و به خاطر همین عشقم می‌خواستم اعتیادش را ترک کند.

متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.