این روزها که بازار موبایل داغ بوده و برندها در رقابت با یکدیگر کار میکنند خبرهایی از آتش گرفتن گوشی نوت 7 سامسونگ به گوش میرسد و در همین راستا که سامسونگ به شدت درگیر حفظ رضایت مشتریان بوده و گوشی های مشکل دار را تعویض میکند بدشانسی سامسونگ ادامه داشته تا جایی که خبر از آتش گرفتن یکی دیگر از گوشی های این برند و این بار آتش گرفتن Galaxy s7 در شبکه ها پخش شده است.


این موضوع مربوط به یک خانم فیلیپینی است که متوجه میشود دخترش هنگام کارکردن با گلکسی اس7 اج خود از داغ شدن بیش از حد گوشی گلایه میکند. مادر که اخبار اخیر در مورد آتش گرفتن گوشی سامسونگ را شنیده سریعا موبایل را گرفته و متوجه دود کردن آن میشود. آنها سریعا روی گوشی آب ریخته و حوله خیسی روی آن می اندازند تا آتش نگیرد. 

 

پس از این ماجرا مادر این دختر با سامسونگ تماس می‌گیرد و موضوع را اطلاع می‌دهد. سامسونگ هم بلافاصله می‌گوید که دستگاه مطمئن را رایگان جایگزین آن می‌کند اما این مادر از ترس اینکه شاید دوباره این حادثه تکرار شود، قبول نمی‌کند و به کمپانی می‌گوید به‌جای موبایل، پولی که پرداخت کرده است را می‌خواهد.

 

سامسونگ هم همان لحظه موضوع را قبول می‌کند و پول این مشتری را به‌طور کامل همان روز پس می‌دهد و برای تحقیق یک تیم را ارسال می‌کند تا مشکل را پیدا کند. این خانم هم در نهایت در فیسبوک خود از سامسونگ و خدمات پشتیبانی آن تشکر می‌کند.